yuverta.nl
Menu

Communicatie & marketing

Communicatie & marketing

In het cluster Communicatie & marketing zijn vijf werkteams aan de slag. Daarnaast heeft het cluster een panel dat meekijkt en meedenkt.

1.     Procescommunicatie

Dit werkteam zorgt voor het betrekken van interne en externe sleutelgroepen bij het proces: meenemen in de verschillende stappen, ophalen van input, zorgen voor herkenbaarheid en consistentie en binnen de programma-organisatie optimaliseren van de afstemming. Een aantal van de taken die dit werkteam oppakt:

2.     Merkontwikkeling

Dit werkteam zorgt voor de stappen die nodig zijn om een krachtig nieuw merk te ontwikkelen, dat voor zich spreekt, vertrouwen wekt, toekomstbestendig is en herkenbaar is voor onze sleutelgroepen, intern en extern. Een aantal van de taken die dit werkteam oppakt, samen met een externe merkstrateeg:

3.     Marketingcommunicatie en wervingsproces

Dit werkteam is aan de slag om te komen tot een helder en werkbaar gezamenlijk wervingsproces, inclusief praktische voorbereiding van momenten en middelen, zowel voor een heldere tussenfase (tot 1 augustus 2021) en nieuwe basis (voor ná 1 augustus 2021). Een aantal van de taken waarmee dit werkteam dat doet:

4.     Van intranet naar digitale assistent

Ambitie is om vanaf fusiedatum een gezamenlijke digitale werkplek en assistent te introduceren die alle sleutelgroepen, ook symbolisch, op weg helpt in nieuwe organisatie. De logische start van je leer- of werkdag en het portaal naar alle online toepassingen. Denk ‘Siri’ of ‘Google’. Gepersonaliseerd voor medewerkers, leerlingen, studenten, cursisten, ouders, alumni en stagebedrijven. Dit werkteam doet dat met deze stappen:

5.     Communicatie in de nieuwe organisatie

Communicatie is een vaardigheid van iedereen en het vak van een aantal professionals. Dit werkteam werkt toe naar een heldere en werkbare visie op communicatie en de organisatie daarvan in de nieuwe organisatie en brengt in kaart wat daarvoor nodig is, zowel binnen als buiten het nieuwe team communicatie. Wat verwachten we op het gebied van communicatie van alle (onderwijs)professionals? En wat kunnen we aanvullend aan advies en ondersteuning van de communicatieprofessionals verwachten? Een aantal van de taken die dit werkteam oppakt:

Bestuurlijk verantwoordelijk

  • Titia Bredée (H)

Clustertrekker

  • Marc van Zanten (W)

Clusterkernteam

  • Frank Jacobs (H)
  • Sophie van Kasteren (C)
  • Janneke Kuijpers (H)
  • Willy Vogels (W)
  • Marc van Zanten (W)

Clusterpanel

  • Agnes Ketelaars (H)
  • Bart van Rongen (W)
  • Bas Razenberg (H)
  • Bastiaan van Rheenen (W)
  • Ben Nienhuis (W)
  • Frans van Rongen (W)
  • Jacky van Noort  - OR (W)
  • Johan de Vries (W)
  • Kimberley Kaizer (W)
  • Louis van Gerwen (H)
  • Marc Verploegh (W)
  • Mirjam van den Brand (W)

Ondersteuning programmabureau

  • Marten ten Kley (Galan)
Deel deze pagina opDelen